Root

Inschrijven zomerstage

FlyerZomerstage2012.jpg

De zomervakantie begint te naderen en dat wil niet alleen zeggen dat velen druk aan het studeren zijn voor de examens, maar ook dat onze zomerstage dichterbij komt. Zoals eerder gemeld gaan we dit jaar naar Gent van 10 tot 14 augustus. Vergeet dus zeker niet in te schrijven als je mee wil! Alle info vind je in de uitnodigingsbrief. Als je die niet gekregen hebt, stuur dan een mailtje naar de jeugdverantwoordelijke. Ook inschrijvingen mag je naar dit adres sturen.

Watersportdag @ HKV

Dit weekend is het opnieuw tijd voor de jaarlijkse Watersportdag. Zoals altijd doet ook de Harelbeekse Kano Vereniging mee met dit unieke watersportevenement.

Lijkt Kajak iets voor jou? Kom dan zeker eens langs op 20 mei tussen 11u en 17u voor een gratis initiatieles.

Uitslagen BK Lange Baan

BK2012K4.jpg

Het BK Lange Baan 2012 is afgelopen en we kunnen voor het derde jaar op rij spreken van een geslaagde editie. De weergoden waren ons niet zo gunstig gezind als voorgaande jaren, maar het bleef toch overwegend droog en de zon kwam regelmatig eens piepen dus we mogen niet klagen.

Bedankt aan alle deelnemers en supporters voor jullie aanwezigheid en vooral ook aan alle vrijwilligers die het ganse weekend door de handen uit de mouwen hebben gestoken!

De uitslagen van het weekend zijn te vinden onderaan onze pagina van het BK.

Programma BK online !

Het BK Lange Baan begint weer te naderen.
Nog twee weken en dan is het weer zo ver. Het voorlopige programma is vanaf nu te vinden op onze pagina van het BK. Dit zal na de voorvergadering vervangen worden door het definitieve programma.
Ook de uitslagen zullen hier te vinden zijn.

Jonathan wint de Nelo Winter Challenge !

Vorig weekend (3 en 4 maart) ging de Nelo Winter Challenge door in Montemor-o-Velho in Portugal. Jonathan Delombaerde deed ook mee en behaalde zowel op de 2000 als op de 200m de tweede plaats. Daarmee won hij het totaalklassement bij de juniors.

De 2000m vaarde Jonathan in 8'36"70, over de 200m deed hij 42"888. Hieronder zie je een interview met Jonathan na afloop van de wedstrijden. Proficiat Jonathan en doe zo verder!