Root

HKV Cross 2014

HKVCross2014.png

Op 2 februari organiseren wij voor de 3de keer onze HKV Cross. De afstanden en het parcours zijn iets gewijzigd ten opzichte van de vorige jaren. De rondes zijn iets korter geworden waardoor er voor het publiek meer te zien is.

Er zijn nu wedstrijden van 1000m tot 4500m afhankelijk van de categorie en om achteraf wat op te warmen krijgt elke deelnemer na aankomst opnieuw een warme chocomelk. Inschrijven kan tot 22 januari via mail.

Gelukkig Nieuwjaar !

Happy2014.png

2013 is opnieuw voorbijgevlogen en we hebben allemaal genoten van de vele geslaagde activiteiten, weekends, stages en andere leuke gebeurtenissen.

Bedankt aan alle leden, trainers, bestuursleden en iedereen die zich het voorbij jaar heeft ingezet voor onze club. In 2014 maken we er samen een nog beter jaar van met heel wat plezante momenten!

Welkom Ella !

Ella.jpg

Gisteren, 10 december, heeft Lotte een weekje later dan verwacht haar zusje mogen verwelkomen. Ella is de tweede dochter van Christophe (Scampi) en Els. Ze weegt 3,210 kilo en is 50,5 cm groot.
Proficiat aan de trotse ouders!

Canoe Niagara 2013

WKU23Welland.png

Van 1 tot 4 augustus gaat in Welland, Canada het WK Kano & Kajak voor junioren en -23 door. De Belgische vaarders zijn vorige week al vertrokken zodat ze de tijd hadden om zich aan te passen aan het tijdsverschil van 6 uur. Het WK is dit jaar sterk bezet en voor de junioren zijn er zelfs deelnemers uit 60 verschillende landen. De 200m wint sinds de aanstelling als olympische sport ook aan belangstelling en is ook voor ons een sterk bezette afstand.

Zomerprogramma

zomer2013.jpg

Het is augustus dus dat wil zeggen dat we volop in ons zomerseizoen zitten. We hebben al een aantal leuke activiteiten achter de rug met een uitstap naar de zee en een dagje Aqualibi maar vanaf nu wordt het weer lekker druk en het weer ziet er ook goed uit. Komend weekend gaan we naar Kasterlee waar we de zaterdag een toertocht varen en de zondag samen naar Bobbejaanland gaan. Ook voor de rest van de zomer staat er nog heel wat op het programma!